Direktlänk till inlägg 6 oktober 2014

cgm

Av anna - 6 oktober 2014 21:36

Åh vilken dag. Så mycket information på.samma gång.. helt trött i huvudet. :p
Måste samla alla tankar för att få ihop det. Men i barn diabetes världen så måste Vgn vara himlen..Vi önskar att den ska bli given till alla i Sverige. Tänkte vad lätt för alla och tänk att slippa alla stick. Nu har vi den till låns i två veckor Hur ska vi kunna vara utan den sen? Ja utvärdering i morgon. Hoppas också på att alla dumma höga värden är borta i morgon... puts väck.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna - 21 oktober 2014 21:26


Trött trött!! Händer alldeles för mycket på jobbet!! Orkar inte !! Då blir det så här när man kommer hem! Men jag tro att jg ska sova nu! Jäääsp!! Måste ta tag i mig skälv! Boosta med energi! Trycka lite järn tabletter eller så!! Haha ...

Av anna - 20 oktober 2014 14:44


Idag är det en mycket slö dag! Har inte gjort mycket! Men jag ska på yoga ikväll! Det ser jag fram emot mycket!! Har alltid velat prova! Utmaningen är slut och nu gäller det att fortsätta sin resa med träning och kost! Ska bli kul och se vart det h...

Av anna - 16 oktober 2014 15:08


Vill ha!!! Allihopa faktiskt.....

Av anna - 16 oktober 2014 09:28


Jag är sjukt nöjd. Mattan och lampan ska dit också.. sen nån list.. Men det antar jag att den aldrig kommer dit.. haha Vilken skillnad.. å vilken fin soffa jag har nu. ;) å blommor i rummet gör mig så glad. ...

Av anna - 16 oktober 2014 08:43


Åh vilket trött väder. Lägger mig i sängen igen och planerar veckan.. alltså min almanacka... haha.. tur jag har den. Mitt minne är så sjukt dåligt. Gjorde mitt sista bootcamp träningspass i går. Herregud vad tog dessa 7 veckorna vägen? På fredag s...

Presentation

Anna heter jag. Bor i ett litet samhälle med man och 3 barn. Vi ska renovera vårt hus. Och samtidigt få ihop träning, vår nya livsstil och ha hand om våra härliga barn. Och en av dom med diabetes. Även vår tosiga hund.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards