Alla inlägg den 2 oktober 2014

Av anna - 2 oktober 2014 17:44

Jag har nu haft ett vikariat under sommaren och som håller i sig fram till den 19. Sen vet jag inte om jag får vara kvar? Detta gnager sönder mig.. jag behöver veta om jag har ett jobb att gå till. Kan ju inte påverka detta. Och borde lägga ner det men jag Kan ju inte. :(
Nä men nåt att skingra tankarna med är träning! Och det ska jag göra nu. Ett slaktar pass tro jag mig bestämt.

Av anna - 2 oktober 2014 12:01

Ja så har vi det just nu.. allt ska bort.. göras om och piffas.. så roligt. :)

Av anna - 2 oktober 2014 11:42

Jag tänker samla alla.mina tankar om livet i en helt ny blogg. Ska man blogga när m är 35 plus? Jo jag tror jag behöver det. Förhoppningsvis med många bilder. Här händer mycket nu.
Nytt liv med kost och med träning. Vi är inne på 4;e veckan på en utmaning. Träning och kost.. Cwc is the shit.
Sen renovering av huset. Börjar idag med att riva ut tak i vårt tv rum. Där ska det bli en makeover som heter duga.. ;) foton.. ja givetvis.. massor. Börjat att totalt älska inredning mer än någonsin.. detaljer är allt.
Sen Har vi barnen.. 1 av våra underbara barn har diabetes. Och det kommer jag säkert spegla mycket. Han har det tufft vår kille. :(

Presentation

Anna heter jag. Bor i ett litet samhälle med man och 3 barn. Vi ska renovera vårt hus. Och samtidigt få ihop träning, vår nya livsstil och ha hand om våra härliga barn. Och en av dom med diabetes. Även vår tosiga hund.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards